pátek 27. září 2013

Při pátku trocha studentského humoru

Na Oławské ulici jsem tuhle narazila na panely s docela legračními výroky - jedná se o skutečné zaznamenané výmluvy studentů, proč nechodili do hodin nebo nevykonali zadanou práci. Autorem projektu je Szkoła wyższa psychologii społecznej a spojuje s ním i určité vědecké ambice. My je ale ponecháme stranou a budeme se tomu jenom chechtat. :)

Adresa stránky projektu:  http://swps.pl/wymowki


Kruciální problém: "Nevidím v plnění vašeho předmětu hlubší smysl."
Zdatný vyjednavač: "Jde o tohle. Nemám projekt, ale určitě se můžeme domluvit na trojce."

Železná logika: "Říkal jste přece, že když nemůžu přijít, tak chodit nemusím, a já jsem teď nemohl šestkrát."

Upřímnost nade vše: "Moc zajímavý předmět. Škoda, že se mi podařilo přijít jen na poslední hodinu. Dostanu zápočet?"

"Nebyl jsem na hodině, protože jsem zaspal, a když jsem vstal, tak jsem si řekl, že už to nemá cenu."

Upřímnost tu zřejmě frčí: "Snažil jsem se na vaši hodinu přijít, ale sám víte, jak to bejvá po svatební kalbě."

Podezíravý student: "Nemám projekt, protože jsem došel k závěru, že je v tom nějaký háček."

A jeden, který mi od příštího týdne akutně hrozí: "Ráda bych na hodiny chodila, kdybych věděla, v které místnosti jsou."




Žádné komentáře:

Okomentovat