úterý 22. října 2013

Streetart II

Na základně upozornění od maminky jsem přepnula ovládací prvky blogu do češtiny a povolila přidávání komentářů i pro anonymní uživatele. Používám tenhle redakční systém poprvé a moc jsem ho do hloubky nezkoumala... Jestli něco nefunguje tak, jak byste chtěli, dejte mi vědět a já to předělám. :)

A teď (protože typicky nestíhám a měla bych pracovat na zadaných úkolech ze školy) si dáme alespoň výběr streetartu, co se mi podařilo nasbírat za poslední dva týdny.

ul. Dubois


u botanické zahrady


Kdyby prase mělo křídla...


Sladový ostrov


Z pytle vypadávají peníze, takže na obrázku je asi zavilý kapitalista...?


"Struktura życia jest wrażliwą formą"


u zastávky Dubois


u městské zbrojnice



I fotbalový klub si zaslouží pěknou prezentaci, že? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat